"Коли шеф сказав, що наша компанія тестуватиме електрофургон, і запропонував мені першому спробувати – я подумав, що це жарт"*, – розповідає Андрій, кур'єр з 8-річним стажем. Минув тиждень тест-драйву, і його враження змусили замислитись всю команду.
День перший: знайомство і сумніви.
"О 5:30 я приїхав на склад. Представник NEXTEM показав, як заряджати, як користуватися всіма системами. Чесно? Я боявся, що не впораюсь з маршрутом – все здавалося таким незвичним. Але вже за годину зрозумів – керувати електровантажівкою навіть простіше, ніж звичайним фургоном."
Робочі будні: несподівані відкриття
Типовий маршрут Андрія:
- 180-200 посилок щодня
- 130-140 км міськими вулицями
- Витрати на пальне зазвичай: 950-1000 грн/день
- Витрати на електроенергію: приблизно 300 грн/день
"Знаєте, що найбільше здивувало? Я встигав більше. Завдяки компактності та маневреності легше протискуватися вузькими вуличками центру, простіше паркуватися в тісних дворах. А радіус розвороту – просто казка для старого міста з його тісними провулками."
Економіка на пальцях за тиждень тестування:
- Економія на паливі: близько 3500 грн
- Доставлено на 15% більше посилок
- Жодного пропущеного клієнта через обмеження руху в центрі
"Перший день я постійно дивився на індикатор заряду. Боявся застрягнути десь. Але вже на другий день зрозумів – для міста запасу більш ніж достатньо. Єдине – довелося перепланувати звичний маршрут, щоб ефективніше використовувати заряд. Багато хто питав про фургон Orca. Особливо власники магазинів у центрі були зацікавлені – для них проблема з паркуванням та маневруванням у вузьких вулицях стоїть гостро. Один замовник навіть контакти виробника попросив."
Що здивувало найбільше?
"Комфорт. Це як пересісти з табуретки в крісло бізнес-класу. Жодної вібрації, тиша в кабіні. Увечері голова не гуде, спина не болить. Вперше за 8 років роботи я приходив додому і мав сили ще щось робити."
Тиждень закінчився. Що далі?
"Повертатися до дизеля... чесно? Не хочеться. Я вже підрахував – так, електрофургон дорожчий при покупці. Але якщо порахувати економію на паливі та обслуговуванні, через 2-3 роки він окупиться. А комфорт та можливість легко маневрувати в місті – це взагалі безцінно. У нашій справі головне – надійність і економічність. За цей тиждень я зрозумів, що електрофургон може дати і те, і інше. Плюс переваги, про які я навіть не думав – як от здатність розвернутися там, де звичайним фургоном довелося б здавати назад по 15 хвилин.